Selecteer een pagina

 Als Virtueel Assistent/Online business manager ondersteunen we ondernemers en organisaties op afstand. We werken snel, zijn flexibel inzetbaar en nemen werk uit handen zodat ondernemers en bedrijven zich kunnen focussen op andere zaken.

Met onze jarenlange ervaring in ondersteunde functies gewerkt te hebben bij verschillende bedrijven hebben we ervoor gekozen om onze krachten te bundelen en onszelf in te zetten voor bedrijven als ZZP’er.

Op de volgende gebieden kun je ons inschakelen maar staat er iets niet tussen laat het ons dan zeker weten want inmiddels hebben we een mooi netwerk om ons heen gebouwd met verschillende expertises.  Niks is te gek!

 

Online marketing

  • Linkedin sales
  • Linkedin inbox beheer (Ook Sales navigator)

Administratief

  • Factureren
  • Urenregistratie
  • Offertes opstellen
  • Inkoop/Verkooporders verwerken
  • Bonnen boeken

Secretarieel

  • Agendabeheer
  • Plannen en voorbereiden afspraken
  • E-mailbeheer zowel voor nationaal als internationaal contact
  • Klantenservice
  • Bevestigingen sturen
  • Onboardingen
  • Presentjes sturen

    Nieuwsgierig geworden?

    Neem ook een kijkje op LinkedIn, Facebook en Instagram.

    Twijfel je of je ons moet in schakelen? Bel dan naar Michelle (of laat je nummer achter en dan bellen wij jou) zodat we in een persoonlijk gesprek kunnen bekijken wat wij voor je kunnen betekenen.